vrijdag 29 maart 2013


Jarno doet verslag van zijn succes in Damwâld
In maart heeft Jarno in Damwâld een wisselbeker gewonnen. We zijn erg trots op de prestatie en willen hem feliciteren. Hij schreef het volgende leuke verslag.
 
Schaaktoernooi Damwoude 9-3-2013
 
Op 9 maart ’13 zijn Finn, Dalarna en ik naar het schaaktoernooi in Damwoude geweest.  Er deden 24 mensen mee. Vorig jaar waren in Damwoude 84 mensen in een erg kleine zaal. Waarschijnlijk waren er zo weinig doordat het er toen zo krap was. Maar goed, daardoor had ik een erg grote kans om een prijs binnen te slepen. Daardoor won ik vijf uit vijf. Ik had een medaille gewonnen en een grote wisselbeker. Finn en Dalarna hadden helaas geen prijs. De sfeer was goed omdat er niet zoveel mensen waren. De voorzitter lag in het ziekenhuis waardoor er een paar dingen niet goed gingen. Je had consumptiebonnen om dingen te kopen. Ik vond het een erg leuk schaaktoernooi omdat het er gezellig was.
 
door Jarno Bruins

Geen opmerkingen: