Thijs speelt een goed NK
Afgelopen zaterdag speelde Thijs als enige van onze club mee bij de pupillendag. Hij deed het goed. Af en toe iets te snel, maar ook creatief en gebruik makend van de kansen die hij kreeg. Hij is duidelijk enorm gegroeid dit jaar. Na 6 ronden deed hij mee om de podiumplaatsen met 4,5 uit 6. Helaas ging de laatste partij verloren, waardoor hij naast het zo fel begeerde EK-ticket greep. Wel haalde hij een mooie W-We van 0,99. Hij werd gedeeld zevende terwijl hij als elfde geplaatst was. Een goed toernooi en bijna een verrassing wat betreft plaatsing voor het EK.
Thijs in Hengelo
Geen opmerkingen:
Een reactie posten